Wat kost laden nou echt?

Vandaag is het ๐œ๐จ๐ง๐ง๐ž๐œ๐ญ๐ข๐ž๐ญ๐š๐ซ๐ข๐ž๐Ÿ op de laadpaal volop in het nieuws voor en over EV-rijders. Bij CityCharging zijn we ervan overtuigd dat transparante en duidelijke tarieven recht doen aan de (huidige en toekomstige) eindgebruikers. Alles begint bij de eindgebruiker, is onze insteek.

Naast de uiteenlopende toepassing van een connectietarief is geregeld kritiek op het gebrek aan duidelijkheid over laadtarieven. Wij trekken ons die (terechte) kritiek aan. Daarom betaal je bij CityCharging ๐ญ๐ฎ๐ฌ๐ฌ๐ž๐ง ๐Ÿ๐Ÿ:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ž๐ง ๐ŸŽ๐Ÿ—:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ ๐ž๐ž๐ง ๐œ๐จ๐ง๐ง๐ž๐œ๐ญ๐ข๐ž๐ญ๐š๐ซ๐ข๐ž๐Ÿ. Zodat je niet in je pyjama de straat op hoeft om extra kosten te voorkomen. Daarnaast start het connectietarief pas 2 uur nadat je auto volledig volgeladen is. Je betaalt alleen de kWh die je laadt, zonder connectietarief tijdens het laden. 44 cent per kWh ex btw, en ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ข๐˜ตโ€™๐˜ด ๐˜ช๐˜ต.

Overigens is de verstrekker van de laadpas degene die bepaalt wat jij als e-rijder uiteindelijk betaalt. Wij zorgen voor een gunstige basis en raden elke e-rijder aan om kritisch te kijken naar de voorwaarden en tarieven van de Mobility Service Provider. 

Het nieuwsartikel van Vereniging Elektrische Rijders lees je hier: https://lnkd.in/eb2-KNSg

Deel dit artikel